Wednesday, September 24, 2014

Najveci hit ove godine su mat lakovi! Bela je hit boja ove sezone! Sto znaci, double tap ako izabere


Zdravo ljudi! Hocu da podelim sa vama ono sto me je cinilo srecnom tokom meseca novembra, a proizvodi wooden shelves su koje mozete sebi kupiti. Sledece prozivode izdvojila sam kao najbolje od onih koje sam koristila proteklog meseca, i nadam se da ce se i vama dopasti.
Hello people ! I want to share with you what made ​​me happy during the month of November , and the products that you can buy yourself . Next I set aside product I found the best of the ones I used last month , and I hope that you will like it.
Na prvom mestu, I love ..vanila and ice cream , kremasta kupka za tusiranje, koji mirise kao raj! Koza mirise na vanilu i tek otvoreni najdivniji sladoled, i mami uzasno. Nakon koriscenja koza ostaje tako meka, prijatna na dodir, miris je blag i bozanstven, stvoren za ove hladne dane. Mozete ga naci u Lilly drogerijama, gde sam ga ja i kupila, i kosta oko 600-700 dinara (500ml), ali sam pre par dana videla da je na snizenju, i to velikom, i zato vam preporucujem da ga uzmete po pristupacnijoj ceni i ulepsate sebi svako kupanje. Postoji i krema iz iste kolekcije, ali je ovog puta nisam nasla, definitivno cu je potraziti ponovo. U pocetku sam bila skepticna, jer, nikada pre nisam cula za ovu firmu, a cena je bila iznad proseka. Medjutim, nisam se pokajala, zapravo sam ocarana. Cena opravdava kvalitet.
First of all , I love .. and vanilla ice cream , creamy bath shower, which smells like heaven ! Skin aroma of vanilla and just opened the most wonderful ice cream , and lure terribly . After using, the skin stays so soft and pleasant to the touch , the smell was mild and divine, perfect for these cold days .
Lilly krema - Zbog niskih temperatura, krema za ruke nephodna je. U Lilliju cete naci razlicite kreme, ali ja sam se odlucila za ovu zbog mirisa citrusa. Krema upija zaista brzo, sto je vrlo vazno, ostavlja ruke mekim i svilenim, i dugo nakon toga mirisu sjajno.
Lilly Cream - Due to low temperatures , hand cream is necessary . In Lilly you can find different creams , but I opted for this because that smells of citrus . The cream absorbs wooden shelves really quickly , that I find very important , it leaves your hands soft and silky , and long after using, hands smell great.
Neprevazidjeni Chanel Coco Noir (2012). Ovaj parfem je idealan za kasnu jesen i pocetak zime. Sa sobom donosi dasak davnih vremena, obavijen luksuzom po kome je ova kuca prepoznatljiva. Miris elegancije, sofisticiranosti, misterije, dubok i tezak, vise za vece, nego za dan. Nota citrusnog voca, vanile i mosusa, dobitna kombinacija (mada zavisi sta preferirate) . Moj idealni wooden shelves parfem. Dobila sam ga od mame kojoj se nije dopao, a vi ga mozete kupiti na internetu ( www.ebay.com   ) ili u Sephori.
Unsurpassed Chanel Coco Noir ( 2012). This fragrance is perfect for late fall and early winter . The smell of elegance , mystery , deep and hard, more for evening than for the day . Notes of citrus wooden shelves , vanilla and musk , a winning wooden shelves combination ( but it depends on what you prefer) . My ideal perfume. I got it from my mom (she did not like it at all) and you can buy it on the internet (     www.ebay.com   ) or at Sephora .
Labello Cherry , definitivno najbolji izbor ukoliko zelite da negujete usne a da pritom imaju i diskretnu roze boju. Mirise predivno, i naravno, usne su vam zasticene od pucanja tokom hladnih i vetrovitih dana. Moj izbor je Cherry, ali tu su i mnogi drugi ukusi/mirisi
  Labello Cherry , definitely the best choice if you want to care for your lips while a discreet pink. It smells wonderful, and of course , your lips are protected from cracking in the cold and windy days . My choice is Cherry , but there are many other flavors / fragrances
Najveci hit ove godine su mat lakovi! Bela je hit boja ove sezone! Sto znaci, double tap ako izaberete beli mat lak . Odlicno stoji, uklapa se lako, neobican je ali zavolecete ga sigurna sam. Ja ga mazem iznova i iznova, i 'zaraza se siri', sirite modu i trend! ( flormar/nailpolish/mattewhite )
The biggest hit of the year are matte nail polish ! White is hit color of the season ! Which means , double tap if you choose white matte nail polish . Great stand , fits easily , strange but I am sure you will love it . I do nail polish over and over again , and the 'infection spreads' , spread the fashion trend ! ( flormar/nailpolish/mattewhite )
                                  Enjoy life with Bambina!
►  2014 (15) ►  јул (3) ►  јун (2) ►  мај (3) ►  март (1) ►  фебруар (3) ►  јануар (3) ▼  2013 (8) ▼  децембар (5) Primpreme za Novu Godinu / Preparations for the Ne... Explore with Bambina / Mikser Design wooden shelves Food, Christ... Dress up with Bambina / White shirt, a milli

No comments:

Post a Comment